×

Siteyi IE9+, Firefox ya da Chrome ile görüntüleyiniz.

 
 
 
Sıkça Sorulan Sorular
Siteye üye olabilir miyim?
İnternet sitemize üye olamazsınız.

Bireysel alışveriş yapabilir miyim?
İnternet sitemizden sadece anlaşmalı kurum çalışanları alışveriş yapabilmektedir.

Kampanyadan nasıl faydalanabilirim?
Almak istediğiniz kitapları seçtikten sonra teslimat bilgilerini girdiğiniz formda çalıştığınız kurum aracılığıyla sizlere ilettiğimiz indirim kuponunu yazdığınız taktirde kampanyamızdan faydalanabilirsiniz.

Nasıl sipariş verebilirim?
Sipariş için aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
1. İncelediğiniz ürünü sepetinize ekleyiniz. Satın alma işlemine devam etmek için “sepet” ikonuna tıklayarak bir sonraki sayfaya geçiniz.
2. Sepetim sayfasında ürün bilgilerinizi kontrol ediniz. Kontrol işleminden sonra bir sonraki sayfaya geçmek için “Siparişe Devam Et” butonuna basınız.
3. Teslimat bilgilerinizi ve indirim kodunu giriniz. Ardından “Ödeme Sayfasına Geç” ikonuna tıklayarak ödeme sayfasına geçiniz.
4. Son aşamada ise ödeme türünü seçerek sipariş işlemini tamamlayanız.

- Taksitli alım yapılabilir miyim?
Sitemizde şu anda tüm bankalara ait kartlarınıza taksit imkânı sunulmaktadır.
60 TL'nin altındaki alışverişler tek çekim olmaktadır. Taksitli alışveriş imkânı 60 TL ve üzeri alışverişlerde geçerlidir.
Sitemizde, kredi kartlarına bağlı puanların kullanımı şu an bulunmamaktadır.

- Havale-EFT ile alışveriş yapabilmek mümkün mü?
Garanti Bankası hesabımız vasıtasıyla sitemizden alışveriş yaparak ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Havale ile yapılan alışverişlerde herhangi bir ek indirim bulunmamaktadır.
Bankalar tarafından belirlenen havale masrafları tamamen bankaların tasarrufunda olduğundan havale ödemelerini ATM ya da banka İnternet şubesinden yapmanızı öneririz.

- Kargo ücret tutarı nedir?
Sitemizden vermiş olduğunuz 60 TL ve üzeri alışverişlerinizde yurtiçindeki gönderimler için kargo ücretsizdir. 60 TL altındaki alışverişlerinizde 5 TL olarak fiyatlandırılmaktadır.

- Siparişim hakkında nasıl bilgi alabilirim?
Aldığınız ürünler 3 iş gününde hazırlanarak kargoya verildikten sonra bulunduğunuz bölgeye bağlı olarak kargo firması en geç 3 iş gününde ürünlerin teslimatını sağlamaktadır.
Siparişlerinizle ilgili her türlü sorunuz için info@pearsonyayinlari.com.tr adresinden ve 212 660 12 80 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.

- Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Ürünlerinizi teslim etmek üzere adresinize gelen Yurtiçi Kargo görevlisini bekletip paketinizin dışına ve açarak içine bakıp bir sorun görürseniz o anda tespit tutanağı tutturabilirsiniz. Tutanakta sizin ve kargo görevlisinin imzası olması gereklidir.
İleride oluşabilecek iade, değişim gibi süreçler için siparişlerinize ait faturaları bir aydan az olmamak kaydıyla muhakkak saklayınız.

- İade, değişim, hasarlı-eksik-yanlış ürün ile ilgili prosedürleriniz nelerdir?
Sitemizden satın aldığınız ürün ya da ürünleri teslim aldığınız tarih itibariyle 7 gün içinde, öncesinde Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek cayma hakkı kapsamında iade edebilirsiniz.
İade gönderinizde ürünle birlikte orijinal ambalajı, varsa hediye ürünleri ve faturası da belirteceğimiz adrese gönderilmelidir.
Ürün kargosu tarafınıza hasarlı, hatalı, boş, ezik, yanlış, kırık, (ürün ya da fatura) eksik… bir şekilde ulaştıysa kargo görevlisi ile birlikte imza altına aldığınız Hasar Tespit ya da Durum Tespit Tutanağı’nı da bize göndermeniz gerekmektedir. Üründe bir sorun olmadığı halde talep edilen iade veya değiştirme işlemleri, fatura tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içinde yapılır.

- Müşteri Hizmetlerine nasıl ve ne zaman ulaşabilirim?
Müşteri Hizmetleri’nden üyelik hakkında, sipariş öncesi ve sonrası tüm konularda yardım alabilirsiniz. Ancak bireysel ya da kurumsal tüm siparişleri sitemize ücretsiz üye olarak sizin oluşturmanız gerekmektedir.

Müşteri Hizmetleri ile hafta içi her gün 09:00-17:00 saatleri arasında; info@pearsonyayinlari.com.tr e-posta adresinden ya da 212 660 12 80 numaralı telefondan iletişime geçebilirsiniz.

- Neşeli Saklambaç Harrr Harrr/ Havvv Havvv aldım, fakat çalışmıyor. Ne yapabilirim?

Neşeli Saklambaç serisi, sesli kitaplardır. Her sayfada bulunan bir kapağın altındaki ışık sensörü ile çalışmaktadır. Loş ışıkta veya karanlıkta ürün çalışmaz. Kitabımız ışıklı ortamda da çalışmıyorsa, kitabın arkasındaki pil yuvasında bulunan plastik pimi çekiniz. Kitabımız yine de çalışmıyorsa, lütfen info@pearsonyayinlari.com.tr adresinden bize bildiriniz, yenisi ile değiştirilecektir.

- Fenerli Kitaplarınızdan aldım, kağıt feneri kolay hareket etmiyor, neden?
Fenerli Kitaplar serimizde yer alan tüm kitaplarımızın fener olarak nitelediğimiz karton, yıpranma, kopma, kaybolma gibi durumlara karşı korumak için küçük bir bant ile kitap sayfasına sabitlenmiştir. Şeffaf bantı dikkatlice çıkararak fenerin rahatlıkla hareket etmesini sağlayabilirsiniz.

- Diğer yayınlarınıza nereden ulaşabilirim?
Türkçe çocuk kitaplarımızın dışında diğer yayınlarımıza ulaşmak için bizimle 0212 2886941 nolu telefondan iletişime geçiniz. Arkadaşlarımız sizi ulaşmak istediğiniz ürüne göre iş ortaklarımıza yönlendireceklerdir.
Bu portal bir metropolkitabevi.com hizmetidir.
Müşteri Hizmetleri 0 212 660 12 80